Udsættelse af generalforsamling 2021

15. januar 2021

Med de aktuelle Corona restriktioner og nedlukning af foreningslivet, samt hensynet til vore medlemmer og udsigten til en længerevarende vaccineperiode, har bestyrelsen i Lystfiskerforeningen AROS set sig nødsaget til at udsætte den ordinære generalforsamling til der igen bliver åbnet op for større forsamlinger.

Man kan godt i en ekstraordinær situation som denne afvige fra vedtægterne og afholde den ordinære generalforsamling på et andet tidspunkt end vedtægterne foreskriver. Dette er der domspraksis på.

Bestyrelsen vil løbende vurdere, hvornår det igen vil være sikkert at indkalde til en ny generalforsamling. Vi vil hele tiden følge myndighedernes udmeldinger. Ny indkaldelse samt ny frist for indsendelse af forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, vil blive offentliggjort når det er muligt. Bestyrelsen fortsætter sit virke indtil næste generalforsamling.

Bemærk! Giber å er fredet til 1 marts.

Arrangementer

Foreningens aktiviteter og arrangementer er aflyst, indtil myndighederne kommer med nye udmeldinger og åbner op for større forsamlinger. I modtager igen nye informationer når vi kan åbne op for klubaftner.