AROS Ungdom

Lystfiskerforeningen AROS starter i 2020, junior og ungdomsprogram for børn og unge fra 10-18 år, under navnet AROS Ungdom. Ti spændende fisketure i 2020 programmet. Alle er velkomne i AROS Ungdom, har man ikke en fiskestang, kan man låne en af foreningen. I AROS Ungdom lærer man at fiske og behandle naturen med respekt, samtidig med at man møder nye fiskevenner. Der er en stigende interesse for lystfiskeri i disse år, også blandt børn og unge, og i AROS Ungdom vil vi gerne hjælpe børn og unge i gang med denne spændende hobby.

På alle ture deltager erfarne ledere, der vil hjælpe deltagerne godt i gang med fiskeriet. I vinterhalvåret er der klubaftener om tirsdagen, hvor man kan lære at lave sit eget endegrej, bygge fiskestænger og binde fluer samt høre spændende foredrag om fiskeri og natur.

Vi tilbyder juniorer og unge

8 fisketure i 2021 - Lær at fiske

Bliv en del af AROS Ungdom
og få mange gode oplevelser
Tag en ven med på fisketur Ud på tur
Ud på tur - aldrig sur!
Fisketure efter mange fiskearter
Fiskevand tæt på Aarhus
Mød nye fiskevenner - Hygge i naturen
Lån en fiskestang gratis
Klubaften hver tirsdag om vinteren
Byg din egen fiskestang
Lav dit eget grej - Lær at binde fluer

Tilmelding / Kontakt
Peter Martinussen
peter_martinussen@hotmail.com

Aktivitetskalender 2021

Klubaftener AROS Ungdom

Fra på tirsdag d.26/10 kl 19.00 starter vi klubaftener i AROS Ungdom på Det Gamle Gasværk Byleddet 2 8220 Brabrand.
Hver tirsdag hele vinteren mødes vi til fluebinding, blinkfremstilling, spinnerbyg og hygge. Har du en stang der skal repareres, et hjul der trænger til smøring? Tag det med, så kigger vi på det. Vi vil rigtig gerne høre medlemmerne af AROS Ungdoms mening omkring næste års turprogram, så tirsdag d.2/11 vil vi gerne se flest mulige til en snak om hvad I kunne tænke jer til næste år. Lige som sidste år er der mulighed for at vinde en fed præmie, i år et bombarda fiskesæt til den heldige vinder. Mød op og vær med til at komme med ideer til næste års ture.

AROS Ungdom

Klubmesterskabet i Put and Take 2021
 Fyel Mose søndag 28/11 Kl.10-14
 Så er det tid til at få afgjort hvem der er den skrappeste putfisker i AROS Ungdom. Tungeste fisk vinder, der er præmier til de tre største fisk plus en lodtrækningspræmie til en heldig deltager uden for placering.
 AROS Ungdom sørger for varm cacao og kage til deltagerne. Prisen er 90,-kr for deltagere under 13 år og 180,-kr for deltagere over 13 år.

Præmierne bliver, igen i år fine grejpræmier doneret til foreningen. Tilmelding til peter_martinussen@hotmail.com eller sms til 61279108 senest torsdag d.25/11.
 Fyel Mose finder man på adressen Birknæsvej 7, 8752 Østbirk