Joller med motor

Studstrup (Jolle)

Har du lyst til at fiske langs kysten fra en jolle, så råder AROS over to joller med tilhørende påhængsmotorer som du kan låne. Den ene jolle ligger ved Studstrup strand og er sejlklar fra ca. 1/4 - 31/10. Til denne jolle skal du bruge vores 8 HK, To-taks påhængsmotor. Bemærk: Motoren skal have følgende benzinblanding: 1% = 1:100.

Jolle på trialer

Den anden jolle står på en trailer i foreningens depot og kan efter aftale lånes derfra. For at låne og benytte AROS's joller og påhængsmotorer skal du have et jollebevis. Det kan du få ved at deltage på et af AROS's jollekurser. Låneren er ansvarlig for beskadigelse/bortkomst af materiellet i lejeperioden. Ved defekt orienteres medlemservice.

Vi anbefaler, at der er minimum 2 personer og maximum 4 personer om bord. Bemærk: Det er påbudt ved lov, at bådføreren er ansvarlig for sejlads samt for at der er redningsveste til alle om bord. Garnudsætning er ikke tilladt fra foreningens både.