Vores vision

Lystfiskerforeningen AROS har som vision, at give lystfiskere de bedste muligheder og rammer for lystfiskeri i Midtjylland – Både nu og i fremtiden. Visionen indebærer, at vi som forening:

• Tilbyder lystfiskere, og potentielle lystfiskere, oplevelser i naturen gennem lystfiskeri.
  • Giver medlemmerne adgang til et stort og varieret udvalg af de bedste fiskevande.
  • Tilbyder et socialt fællesskab centreret omkring natur og lystfiskeri.
  • Skaber rammer for udvikling af lystfiskeres færdigheder gennem videndeling, kurser, guidede fisketurer og inspirerende foredrag.
  • Inspirerer unge mennesker til at komme i gang lystfiskeriet bl.a. gennem tilgængelighed, fællesskab og organiserede aktiviteter.
  • Arbejder for at styrke det bæredygtige lystfiskeri og naturoplevelser i almindelighed – gennem tilgængelighed, vandpleje og andre lokale indsatser.