Information

Medlemsservice kan altid kontaktes på e-mail og SMS. Haster det, kan du ringe på nedestående telefonnummer, hvis er indenfor rimelig telefon tid.

Medlemsservice hjælper dig gerne med svar på spørgsmål om dit medlemskab, tips og aktuelle oplysninger fra fiskevande m.v.
Michael Grimm
lystfiskerforeningenaros@gmail.com

Skoleparken 147
8330 Beder

Services

• Gratis udlån af fiskekort til Storåen, Lerkenfelt å og Rye å. KORTENE KAN KUN LÅNES OG SKAL RETURNERES TIL MEDLEMSSERVICE STRAKS EFTER BRUG!
  • Reservation af hytten ved Langagergård, Skjern Å. Kontakt medlemsservice.
  • Ved afhentning af nøgler og kort, kan du selvfølgelig afregne kontant. Ved overførsel til AROS's bankkonto skal du kontakte medlemsservice for oplysninger.
  • Båd: Kontakt medlemsservice for reservation og kode til lås

Medlemskort AROS og Dansk Sportsfiskerforbund

Ved at klikke på nedenstående link, kan du gå til din egen side hos Danmarks Sportsfisker Forbund - DSF. Du tager dit medlemsnummer fra DSF eller bag på bladet "Sportsfiskeren" og taster det ind. Har du ikke et password fra tidligere eller glemt dette, beder du om et nyt - der tilsendes din mailadresse. Efterfølgende kan du går ind og rette dette om ønsket på "min side".

Medlemskortet har form som en kvittering A4, du blot folder sammen og medbringer på din fisketur til AROS's vande, hvis du skulle blive kontrolleret af en opsynsmand, fiskerikontrollen eller lodsejer. Dokumentet har 2 sider og du printer dem begge. På side 2 er der et lille kort du klipper ud og limer sammen. Det er i kreditkortstørrelse.