Gudenåens Lakse Konkurrence 2024

6. april 2024 kl. 06:00

Så er der nyt fra årets store festlige Lakse opstarts konkurrence i samarbejde med Gudenåsammenslutningen. I år er der samling, spisning og indvejning på Bamsebo Camping, Hagenstrupvej 28, 8860 Ulstrup.

Der bliver lagt an til en utrolig hyggelig dag, god mad, en konkurrence i dejlige omgivelser og virkelig flotte præmier. Husk nu at hele overskuddet går direkte til Gudenå Laksene, så kom og bak op – Laksene har brug for os, og vi har brug for dem.

Deltagerbeviser kr. 300,- + 16,- kr i gebyr kan købes på fiskekort.dk  - link dertil:

Billetter til spisning ved afslutningen købes på pladsen i løbet af dagen til kr. 150,- incl. En øl/vand.

Dagens program er som følger:

• Kl. 06.00     Konkurrencen startes
  • Kl. 16.00     Konkurrencen afsluttes
  • Kl. 16.30     Indvejningen afsluttes
  • Kl. 17.00     Præmie overrækkelse
  • Kl. 17.30     Fællesspisning

Konkurrencen er skabt i samarbejde med Gudenå sammenslutningen, så alt fiskevand fra nedenstående foreninger er tilgængelig i konkurrencen:

• Bjerringbro og Omegns Sportsfiskerforening
  • Lystfiskerforeningen Aros