Seniortur til Krumkagen

12. april 2023 kl. 08:00

Kære alle arbejdsfrie lystfiskere,

Så er vinterpausen forbi, og jeg lovede vist, at første seniortur i 2023 skulle gå til Krumkagen ved Gudenåen. Stykket har allerede givet de første laks fra sig, men siden hen har det regnet nærmest hver dag, så strækningen er en gang pløre og ælte. Med de seneste dages vejrudsigter, ser det ud til at Gudenåen vil falde i vandstand, så Krumkagen igen bliver fiskbar.

Derfor mødes vi til lakseopvarmningsfiskeri onsdag d. 12-4, inden det går løs i Skjern og Varde å om søndagen. Vi kører hjemmefra, så vi er ved Krumkagen kl. 8 til rundstykker og en lille en til halsen efterfulgt af jeres medbragte kaffe. Derefter fisker vi til kl. ca. 13, hvor jeg har tilberedt de dejlige tykke pølser over grill. Vi har endnu ikke fået sat borde og bænke op ved Krumkagen, så hvis du har en klapsammenstol så tag den med.

Husk at alt under fisketuren koster en 10’er, som det plejer, og kørsel afregnes med chaufføren med kr. 1,50 pr. km.

I melder jer til turen på vores hjemmeside.

I hører fra mig, når i har tilmeldt jer, og jeg har et overblik over kørselsmulighederne.

Knæk og bræk

Mogens