Kysttur til Djursland

14. oktober 2023 kl. 09:00

Tag på kysttur med Lystfiskerforeningen AROS lørdag den 14 oktober til en af Djurslands kyster. Vi vil forsøge at overliste en af Djurslands mange havørreder og efteråret kan være et rigtig godt tidspunkt. Vi holder øje med vind forholdene og på dagen bestemmer vi destinationen.
Man sørger selv for madpakke, kaffe og drikkevarer.

Vi mødes på parkeringspladsen for enden af djurslandmotorvejen hvor man kører mod Rodskov og Ugelbølle kl. 9.00, hvor der er fælleskørsel. Vi forventer at være hjemme igen kl. ca. 18.00 eller hvad vi evt. bliver enige om på stedet. Vi anbefaler om at køre flere sammen.

Prisen for turen er benzinudgift for fælleskørsel.

Tilmelding (6 tilmeldt)

Dette arrangementer kræver tilmelding

Sikkerhed: Hvordan staver du til AROS?

Udfyldes hvis du er medlem af Danmarks Sportsfiskerforbund - Gælder ikke for arrangementer

Tilbage til arrangementer

Klubaftener

Klubaftner/Fluebinding hver tirsdag på Gasværket, vi starter op i oktober og kører hele vinterhalvåret frem til sidste tirsdag i april. Vores klubaftener er din mulighed for at mødes med andre medlemmer af AROS, til en hyggelig lystfiskersnak eller deltage i nogle af de forskellige aktiviteter der afholdes på disse klubaftener.

Typiske aktiviteter er:

• Fluebinding
  • Foredrag
  • Kasteinstruktion

Bemærk, at der er visse tirsdage, hvor der ikke er klubaften - bl.a. fordi vi ikke råder over lokalet alle tirsdage. Det er derfor en god ide altid at holde sig opdateret via oversigten.

Klubaftener foregår på Gasværket, Byleddet 2, 8220 Brabrand