AFLYST: Fluefiske-session ved Skjern Å (AROS og HI-LF)

21. august 2022 kl. 10:00

ARRANGEMENTET ER AFLYST PGA. HØJ VANDTEMPERATUR.

Vi prøver at finde en anden dag med samme koncept.

Lystfiskerforeningen AROS og Herning-Ikast Lystfiskerforening inviterer til fluefiskedag ved Skjern Å i samarbejde med Nordic Anglers, Nám og G.Loomis. En hyggedag ved åen med tips til fiskeriet og mulighed for at prøve grej. Daniel D. Holm vil give tips og være behjælpelige med fluekast, grej og fiskeri. Denne dag vil være givende for nye fluefiskere og folk der er interesserede i fluefiskeriet. Arrangementet er gratis for medlemmer af foreningen - 100 kr. for ikke medlemmer. Frit fiskeri på AROS' og HI-LF Skjern Å vand for alle deltagere. Husk at købe Skjern Å kontingent hvis ikke det er gjort. Der vil være mulighed for at få hjælp til sit tohåndskastet og prøve stænger om eftermiddagen af de fremmødte fra AROS, Nordic Anglers, G.Loomis og Nám.

Pris:

100 kr. for ikke medlemmer og gratis for medlemmer. Betaling på Mobile Pay/Kontant på dagen.

På dagen vil der være frit fiskeri samt gratis grillpølser for deltagerne.

Program:

Frit fiskeri fra kl. 06.00-10:00 og 15.00-21:00 på AROS' og HI-LF vand ved Skjern Å.

10.00 - 12.00 Daniel D. Holm giver intro til lakserfiskeri - grej, taktik og kast ved åen

12.00 - 13.00 Nám og G.Loomis demo med stænger, liner og teknik

13.00 - 14.00 Grilpølser og øl/vand

14.00 - 21.00 Hang-around, hygge og frit fiskeri på AROS vand ved Skjern Å

Mødested: Sdr. Felding stykket ved Shelteret kl. 10.

Ca. 1.5 km øst rundkørselen i Sdr. felding (Skjernvej) drejes der ind af markvejen hvor AROS skiltet sidder på en pæl. Se kortmappe under fiskevand for mere info.

Tilmelding (23)