Kastekursus + Flue-gak og gøgl med Nordic Anglers

12. maj 2022 kl. 17:00

Lystfiskerforeningen AROS afholder kastekursus og flue-eftermiddag med Nordic Anglers. Der vil være mulighed for gode tilbud og Daniel D. Holm hjælper med sammensætning af det grej man mangler. Der vil blive mulighed for at prøve mange forskellige liner, stænger og mere.

På dagen vil Troels Holstein Kaa, Stefan Skovbo og Daniel D. Holm hjælpe med enhåndskast, dobbelttræk og tåhåndskast. Er man helt ny indenfor fluefiskeri, så er man meget velkommen og der vil være fine stangsæt man kan øve sig med.

Der vil også blive lodtrækket lidt lækre fluefiskeprodukter blandt de fremmødte - husk at tilmelde sig til arrangementet herunder.

Parker ved Skjoldhøjvej - True Hundeskov - p-plads Skjoldhøjkilen - Vi mødes på plænen på modsatte side af vejen kl. 17. Husk at spise inden da.