Kastinstruktion med fluestang

3. maj 2022 kl. 19:00

Vi har valgt 4 tirsdage den 3/5 – 10/5 – 17/5 – 24/5 vi starter kl. 19.00

Lystfiskerforeningen AROS arrangerer kasteinstruktion følgende datoer. Her har alle mulighed for at møde op og få en grundig instruktion i kast, eller blot få pudset kastet af. Alt efter hvem og hvor mange der møder op laver vi flere forskellige hold. Det kunne f.eks. være:

Begynderhold / øvede

Justering af kast med en-håndsstang

Dobbeltræk med en-håndsstang

Kast med to-håndsstang

Op til kasteinstruktion vil der komme mere info-mail omkring tid og sted. Man møder blot op med det grej man ønsker at benytte.

Tilbage til arrangementer

Klubaftener

Klubaftner/Fluebinding hver tirsdag på Gasværket, vi starter op i oktober og kører hele vinterhalvåret frem til sidste tirsdag i april. Vores klubaftener er din mulighed for at mødes med andre medlemmer af AROS, til en hyggelig lystfiskersnak eller deltage i nogle af de forskellige aktiviteter der afholdes på disse klubaftener.

Typiske aktiviteter er:

• Fluebinding
  • Foredrag
  • Kasteinstruktion

Bemærk, at der er visse tirsdage, hvor der ikke er klubaften - bl.a. fordi vi ikke råder over lokalet alle tirsdage. Det er derfor en god ide altid at holde sig opdateret via oversigten.

Klubaftener foregår på Gasværket, Byleddet 2, 8220 Brabrand