Foredrag med Bo Rønholt Frier den 25 januar er aflyst grundet Coronasituationen.

25. januar 2022 kl. 19:00

Foredragsaften aflyst

Bo er efterskolelærer og tør ikke løbe nogen risiko, hvilket er fuldt forståeligt. Vi vil i stedet forsøge at arrangere en ny aftale senere.

Deltag i et underholdende og lærerigt foredrag om fluefiskeriet efter havørred i de danske åer med lystfisker og fiskeinstruktør Bo Rønholt Frier. Arrangementet er åben alle kan deltage!
Uanset om du er nybegynder eller erfaren i dette fiskeri, er der masser af komme efter af gode tips og spændende røverhistorier.
Foredraget bliver en skøn blanding af teknik, fiskefilosofi og smukke billeder, samt Bos nærværende historier fra åen.

Tilmelding på foreningens Hjemmeside er nødvendig. Deltagergebyr på 40 kr. betales ved indgangen. Ved foredraget kan du købe øl, vand. Gratis kaffe og småkager. Der vil være en pause på ca. 15 min.

Ved mange af vores fisketure og aktiviteter må man nu tilmelde sig på vores hjemmeside for at deltage. Det er et rigtig godt system som alle kan finde ud af og det tager kun et øjeblik. Man går ind og klikker på den aktivitet man ønsker at deltage i, her er der 3-4 felter der må udfyldes. Navn, E mail, Tlf. nr. og medlems nr. klik på tilmeld og du er registreret.
Bemærk! Ved åbne arrangementer kan man undlade at udfylde feltet medlems nr.

TIRSDAG DEN 25 JANUAR
KL. 19-21.00
 DET GAMLE GASVÆRK, BYLEDDET 2, 8220 BRABRAND
 Entre: 40 Lystfiskerforeningen AROS

Tilbage til arrangementer

Klubaftener

Klubaftner/Fluebinding hver tirsdag på Gasværket, vi starter op i oktober og kører hele vinterhalvåret frem til sidste tirsdag i april. Vores klubaftener er din mulighed for at mødes med andre medlemmer af AROS, til en hyggelig lystfiskersnak eller deltage i nogle af de forskellige aktiviteter der afholdes på disse klubaftener.

Typiske aktiviteter er:

• Fluebinding
  • Foredrag
  • Kasteinstruktion

Bemærk, at der er visse tirsdage, hvor der ikke er klubaften - bl.a. fordi vi ikke råder over lokalet alle tirsdage. Det er derfor en god ide altid at holde sig opdateret via oversigten.

Klubaftener foregår på Gasværket, Byleddet 2, 8220 Brabrand