Foredrag med Lasse Elmgren

23. november 2021 kl. 19:00

Foredragsaften:

På eventyr med enhånds fluestang

Deltag i en aften med fluefisker og fiskeinstruktør Lasse Elmgren, der vil fortælle om et eventyrligt fiskeri i ind- og udland med enhånds fluestang. Lystfiskerforeningen AROS inviterer alle interesserede til en inspirerende aften i Lasse Elmgrens selskab. Hør om spændende steder og muligheder i Danmark, du måske ikke vidste fandtes.

Kom med rundt i verden, og hør, hvor billigt du rent faktisk kan opsøge dit eget fiskeeventyr. Du kommer med til alverdens destinationer, der byder på alt fra fiskeri i pulserende elve til fantastiske troper og åbne kyster.

Tilmelding på Hjemmesiden er nødvendig. Deltagere betaler 40 kr. ved indgangen.
Ved foredraget kan du købe øl, vand, kaffe og småkager. Der vil være en pause på ca. 15 min.

TIRSDAG DEN 23. NOVEMBER KL. 19-21.00
ENTRE: 40 KR.
 DET GAMLE GASVÆRK, BYLEDDET 2, 8220 BRABRAND

Tilmelding (66 tilmeldt)

Dette arrangementer kræver tilmelding

Sikkerhed: Hvordan staver du til AROS?

Udfyldes hvis du er medlem af Danmarks Sportsfiskerforbund - Gælder ikke for arrangementer

Tilbage til arrangementer

Klubaftener

Klubaftner/Fluebinding hver tirsdag på Gasværket, vi starter op i oktober og kører hele vinterhalvåret frem til sidste tirsdag i april. Vores klubaftener er din mulighed for at mødes med andre medlemmer af AROS, til en hyggelig lystfiskersnak eller deltage i nogle af de forskellige aktiviteter der afholdes på disse klubaftener.

Typiske aktiviteter er:

• Fluebinding
  • Foredrag
  • Kasteinstruktion

Bemærk, at der er visse tirsdage, hvor der ikke er klubaften - bl.a. fordi vi ikke råder over lokalet alle tirsdage. Det er derfor en god ide altid at holde sig opdateret via oversigten.

Klubaftener foregår på Gasværket, Byleddet 2, 8220 Brabrand