Kysttur Djursland

16. oktober 2021 kl. 09:00

Ved mange af vores fisketure og aktiviteter må man nu tilmelde sig på vores hjemmeside for at deltage. Det er et rigtig godt system som alle kan finde ud af og det tager kun et øjeblik. Man går ind og klikker på den aktivitet man ønsker at deltage i, her er der 4 felter der må udfyldes. Navn,
E mail, Tlf. nr. og medlems nr. klik på tilmeld og du er registreret.

Vi slutter kystsæsonen af med en tur til en af Djurslands
kyster.
Vind, vejr og stemning på dagen bestemmer
destinationen, men tiden må vise hvad vi finder på.

Vi mødes på parkeringspladsen for enden af djurslandmotorvejen hvor man kører mod Rodskov og Ugelbølle kl. 9.00, hvor der er fælleskørsel. Vi forventer at være hjemme igen kl. ca. 18.00 eller hvad vi evt. bliver enige om på stedet. Prisen for turen er benzinudgift for fælleskørsel.