Besøg Aarhus Fishing Gear

17. august 2021 kl. 18:00

Tirsdag d. 17 august kl. 18.00 byder Aarhus Fishing Gear velkommen i butikken på Fredensgade 29, 8000 Århus C.

Vi har flere gange været inde og besøge Fishing Gear i det tidlige forår, men det kunne jo ikke lade sig gøre i år. Derfor er der aftalt med Claus Hingeberg at give AROS medlemmer mulighed for på denne aften at handle i butikken med en fordelagtig rabat. Vi kan altid spørge om fiskeriet netop nu eller om valg af grej. Du kan også få lavet en skræddersyet grejløsning til dit fiskeri. Her har vi en god mulighed for at få tilpasset vores grejæske til efterårets fiskeri.