Bækørred fra Giber Å

Dato 17. juli 2022
Fanget af Kasper Schultz
Sted Giber Å

Turen gik til det øverste stykke ved Fulden. Virkelig fint stykke, der dog bliver svært at fiske nogle steder pga. åen bliver så smal. Der var rigtig mange bækørreder, med nogle rigtig fine ind imellem. Fik en tyk basse på omkring de 34-35 centimeter. Derudover en 7-8 mindre og en masse visuelle hug. Ingen havørred desværre.

Alle medlemmer har pligt til at indberette fangster fra foreningens fiskevande, på hjemmesiden, seneste 3 dage efter fangsttidspunktet. Fra 2022 gælder det alle arter med undtagelse af fredfisk.

Alle fangster af laks skal indrapporteres i samme døgn - inden kl. 24 og gerne med det samme. Dette er vigtigt da vi får tildelt kvoter på bestemte vandløb.

HUSK!

Alle fangster fra Skjern Å, nedre Omme Å, Vorgod Å, Holtum Å, Storå, Varde Å og Gudenåen nedstrøms Tangeværket skal indberettes på sammenslutningernes hjemmesider og efter deres regler!