Stalling fra Gudenåen - Åsted Bro

Fanget af Carsten Fihl
Sted Gudenåen - Åsted Bro
Metode Tørflue

Fiskede 45 minutter på vej hjem fra arbejde fra kl 13.30. Der var mange Danica i luften, men også enkelte gule (yellow may) og enkelte vårfluer. Enkelte ringende fisk der ikke interesserede sig for noget. Et sted var der mere aktivitet, helt klart stallinger og jeg krogede en enkelt og missede en 2-3 stykker. Min største danske stalling i mange år. Vævsprøve DNA udtaget til DTU
stalling projekt. (Fedtfinne)

Alle medlemmer har pligt til at indberette fangster fra foreningens fiskevande, på hjemmesiden, seneste 3 dage efter fangsttidspunktet. Fra 2022 gælder det alle arter med undtagelse af fredfisk.

Alle fangster af laks skal indrapporteres i samme døgn - inden kl. 24 og gerne med det samme. Dette er vigtigt da vi får tildelt kvoter på bestemte vandløb.

HUSK!

Alle fangster fra Skjern Å, nedre Omme Å, Vorgod Å, Holtum Å, Storå, Varde Å og Gudenåen nedstrøms Tangeværket skal indberettes på sammenslutningernes hjemmesider og efter deres regler!