Andet fra Brabrand sø

Dato 8. maj 2022
Fanget af Kasper Schultz
Sted Brabrand sø

Tredje geddetur til Brabrand sø uden at fange en eneste gedde. Er jeg bare den eneste der ikke kan? Føler dælme ikke der er mange fisk at fange, ikke engang jagende gedder i overfladen blev spottet. Til gengæld fik jeg umiddelbart et rigtig fint hug på denne tur, og så en rigtigt stor trykbølge inde på lavt vand. Fik derudover fejlkroget en stor brasen som ikke så særlig god ud, idet den manglede lidt af sine finner hist og her. Fik selvfølgelig friheden igen

Alle medlemmer har pligt til at indberette fangster fra foreningens fiskevande, på hjemmesiden, seneste 3 dage efter fangsttidspunktet. Fra 2022 gælder det alle arter med undtagelse af fredfisk.

Alle fangster af laks skal indrapporteres i samme døgn - inden kl. 24 og gerne med det samme. Dette er vigtigt da vi får tildelt kvoter på bestemte vandløb.

HUSK!

Alle fangster fra Skjern Å, nedre Omme Å, Vorgod Å, Holtum Å, Storå, Varde Å og Gudenåen nedstrøms Tangeværket skal indberettes på sammenslutningernes hjemmesider og efter deres regler!