Laks fra Gudenåen - Krumkagen

Fanget af Kasper Schultz
Sted Gudenåen - Krumkagen
Vægt 6 kg

En heldagstur til Gudenåen sammen med min kammerat skulle vise sig at være en god ide. Efter 4 timers fiskeri, uden nogen form for aktivitet, var vi egentlig på vej tilbage mod bilen. Jeg skulle lige prøve et allersidste kast, og SLAM. Næsten for godt til at være sandt. Fisken var kroget dybt og uheldigt, hvorfor den blødte ekstremt meget, allerede under fighten. Derfor blev den hjemtaget. Min første laks nogensinde. Hvilken måde at få sin første laks på. Dagens sidste kast…..

Alle medlemmer har pligt til at indberette fangster fra foreningens fiskevande, på hjemmesiden, seneste 3 dage efter fangsttidspunktet. Fra 2022 gælder det alle arter med undtagelse af fredfisk.

Alle fangster af laks skal indrapporteres i samme døgn - inden kl. 24 og gerne med det samme. Dette er vigtigt da vi får tildelt kvoter på bestemte vandløb.

HUSK!

Alle fangster fra Skjern Å, nedre Omme Å, Vorgod Å, Holtum Å, Storå, Varde Å og Gudenåen nedstrøms Tangeværket skal indberettes på sammenslutningernes hjemmesider og efter deres regler!