Laks fra Gudenåen - Krumkagen

Fanget af Nikolaj Stadil
Sted Gudenåen - Krumkagen
Vægt 8.8 kg

Efter sidste laksesucces, kriblede det for at prøve igen. Efter 3 timers fiskeri og mange fiskere ved åen var jeg ved at indstille fiskeriet, da der kom et ordentlig hug midt i åen! En lang og heftig kamp startede og denne stærke hunfisk gav ikke sådan op. Det viste sig at blive ny pr. Jeg måtte tilkalde assistance af medfisker med et større net end mit eget.. Tak til Nicolaj for landing og fotos!
Kæmpe oplevelse som jeg sent vil glemme!

Alle medlemmer har pligt til at indberette fangster fra foreningens fiskevande, på hjemmesiden, seneste 3 dage efter fangsttidspunktet. Fra 2022 gælder det alle arter med undtagelse af fredfisk.

Alle fangster af laks skal indrapporteres i samme døgn - inden kl. 24 og gerne med det samme. Dette er vigtigt da vi får tildelt kvoter på bestemte vandløb.

HUSK!

Alle fangster fra Skjern Å, nedre Omme Å, Vorgod Å, Holtum Å, Storå, Varde Å og Gudenåen nedstrøms Tangeværket skal indberettes på sammenslutningernes hjemmesider og efter deres regler!