Havørred fra Lilleåen

Dato 7. oktober 2021
Fanget af Kasper Schultz
Sted Lilleåen

Efter at have smidt en god havørred i Aarhus å i går, trængte jeg til lidt succes. Dog gik der hele 5 timer uden det store, og på vej tilbage mod bilen tager jeg et lille useriøst kast ud i et dybt sving, hvoraf denne basse, på lige over 60 cm, kaster sig over spinneren. Dælme en god fight den diskede op med.

Genudsat

Alle medlemmer har pligt til at indberette fangster fra foreningens fiskevande, på hjemmesiden, seneste 3 dage efter fangsttidspunktet. Fra 2022 gælder det alle arter med undtagelse af fredfisk.

Alle fangster af laks skal indrapporteres i samme døgn - inden kl. 24 og gerne med det samme. Dette er vigtigt da vi får tildelt kvoter på bestemte vandløb.

HUSK!

Alle fangster fra Skjern Å, nedre Omme Å, Vorgod Å, Holtum Å, Storå, Varde Å og Gudenåen nedstrøms Tangeværket skal indberettes på sammenslutningernes hjemmesider og efter deres regler!