Havørred fra Lyngbygård å

Dato 17. september 2021
Fanget af Kasper Schultz
Sted Lyngbygård å

Strækningen opstrøms Stillingvej gav adskillige hug, med nogle fine hug ind i mellem, men ingen store fisk på land. Inden mørkets frembrud tog jeg lige hurtigt til labing vandmølle og ville prøve opstrøms ved den dybe strækning. Det sagde havørred med det samme. Denne havde desværre slugt spinneren langt ned i svælget og blev derfor hjemtaget.

Alle medlemmer har pligt til at indberette fangster fra foreningens fiskevande, på hjemmesiden, seneste 14 dage efter fangsttidspunktet. Det gælder laks, havørred og stalling.

Alle havørred og laksefangster fra Skjern Å systemet, skal indberettes på SÅS' hjemmeside inden midnat samme dag. Læs mere på http://www.skjernaasam.dk

Alle havørred og laksefangster fra Varde Å system, skal indberettes på https://varde-sportsfiskerforening.dk/