Bækørred fra Skjern Å

Sted Skjern Å
Metode Flue
Længde -

Fredag formiddag rejste jeg en laks til fluen i egen brink hvor efter den rykkede til modsatte side af åen - opstrøms træet på Lille Skovbjerg. Om aften på Sdr. Felding stykket i det store sving, skete det næsten præcis samme - en stor fisk vender bag ved fluen og farer rundt i åen bagefter. Der er laks på stykkerne nu!

Fik en lille bækørred og en regnbue :-)

Alle medlemmer har pligt til at indberette fangster fra foreningens fiskevande, på hjemmesiden, seneste 14 dage efter fangsttidspunktet. Det gælder laks, havørred og stalling.

Alle havørred og laksefangster fra Skjern Å systemet, skal indberettes på SÅS' hjemmeside inden midnat samme dag. Læs mere på http://www.skjernaasam.dk

Alle havørred og laksefangster fra Varde Å system, skal indberettes på https://varde-sportsfiskerforening.dk/