Fælles Premieredag

5. marts 2022 kl. 08:30

Fælles sæsonstart lørdag den 5 marts.

For at markere en forhåbentlig god sæson mødes vi kl. 8.30 i foreningens depot på Skibbyvej 43, til fælles morgenkaffe med rundstykker og måske en lille en til halsen.

Efter morgenkaffen fisker vi ca. 3 timer i håbet om at fange en eller flere af de mange havørreder/bækørreder, som vi ved der befinder sig i å-systemet. Er din fiskekammerat ikke medlem af AROS, kan han denne dag købe et gæstekort (50.kr) og i vil få en fælles oplevelse i en stærk forening der gør alt for dig.

Vi samles så igen i depotet ca. kl. 12.30 hvor grillpølserne vil være klar til at stille sulten. Hele arrangementet, inkl. 1. øl eller vand, er et godt tilbud som koster 50 kr. For de der selv tager kaffe og madpakke med, er det naturligvis gratis. Du finder AROS-depotet ved at se køreanvisning i kortmappen, Skibbyvej nr. 43. og 45. Lars Olsen stykket.