Havørred fra Lilleåen

Sted Lilleåen
Metode Tørflue
Vægt 1.35 kg

Der var godt med pæne bækørreder på over 35cm, som tog fluen på overfladen og alle blev skånsomt genudsat, og dagen blev rundet af med en god havørred på tørflue (oversize klinkhamer) ved Lerbjerg. Den sugede fluen på et smalt stræk helt oppe i et sving og så eksploderede vandet ellers omkring fisken i flere hidsige udløb, der testede klasse-4-stangen godt og grundigt. Fed oplevelse!

Alle medlemmer har pligt til at indberette fangster fra foreningens fiskevande, på hjemmesiden, seneste 14 dage efter fangsttidspunktet. Det gælder laks, havørred, stalling og bækørred, over mindstemålet og ikke kun hjemtaget fisk.

Alle havørred og laksefangster fra Skjern Å systemet, skal indberettes på SÅS' hjemmeside inden midnat samme dag. Læs mere på http://www.skjernaasam.dk

Alle havørred og laksefangster fra Varde Å system, skal indberettes på https://varde-sportsfiskerforening.dk/