Havørred fra Giber Å

Dato 24. juli 2020
Fanget af Tobias Halskov
Sted Giber Å

Efter nattens regn og blæst skulle en morgen/formiddagstur prøves af. Selvom der var en smule mere vand i åen, så var der først aktivitet lige inden udløbet. Her bed en fin havørrede på, men blev afkroget lige som jeg får den landet. Surt, men skønt med årets første hug efter flere ture kun med følgere.

Alle medlemmer har pligt til at indberette fangster fra foreningens fiskevande, på hjemmesiden, seneste 14 dage efter fangsttidspunktet. Det gælder laks, havørred, stalling og bækørred, over mindstemålet og ikke kun hjemtaget fisk.

Alle havørred og laksefangster fra Skjern Å systemet, skal indberettes på SÅS' hjemmeside inden midnat samme dag. Læs mere på http://www.skjernaasam.dk

Alle havørred og laksefangster fra Varde Å system, skal indberettes på https://varde-sportsfiskerforening.dk/