Kysttur Djursland

10. april 2021 kl. 08:30

Lystfiskerforeningen AROS arrangerer igen tur til kysten vi må i øjeblikket være forsamlinger på 25 når man holder afstand og det gør vi på de her ture. Vind, vejr og stemning på dagen bestemmer hvor turen går hen. Vi afholder ikke nogen frokostforsamling på den her tur.

Vi aflyser forsamlingen og arrangementet ved Skjern å den 17 april. Der vil være rigtig mange langs åen den dag. Tager man derud er det på egen hånd og foreningen henstiller til man holder afstand.