Djursland Masters 2021

10. september 2021 kl. 00:01

Er du kystfisker og vil vise de andre, hvem der er mesteren på Djursland og Århusbugten, så deltag i konkurrencen og fisk løs i 3 dage på noget af Danmarks bedste havørredvand! September er en af de bedste måneder på Djursland, når det kommer til havørredfiskeriet. Her er der change for en af de store trækfisk der er på vej til limfjordsåerne, Gudenåen og Kolindsund - De store fisk står ofte på de strømfyldte pladser langs Djurslands kyster på denne tid af året. Deltag i konkurrencen og måske vinder du en af de flotte præmier og måske titlen som "Djursland Master".

Deltagerbevis

Et deltagerbevis koster 200 kr. + et mindre betalingsgebyr. Indtægter fra konkurrencen vil gå til planlægning af næste års arrangement, samt arbejde med AROS Ungdom. Der er rabat for AROS medlemmer og juniorer (u. 18).

Deltagerbevis kan købes her:

Indvejning

Indvejningen foregår ved Nappedam Bådelaug, Molsvej 33, 8410 Rønde.

Indvejning fredag: 12.00-22.00 Lørdag: 09.00-22.00 Søndag: 09.00-15.00

Præmier

Herunder præmielisten til Djursland Masters. Stort tak til vores sponsorer og samarbejdspartnere.

Hovedkonkurrence

1. Simms G4 Pro wadesæt

Simms G4 Pro Waders, Simms Guide boot, Simms Dry Creek Simple rygsæk

My Fish Poster plat af vinderfisken - Se mere på myfishposter.com

Gavekort på 2.000 kr. til Aarhus Fishing Gear Værdi

13.500 kr.

2. Vildt kystfluesæt
Scott Tidal 9" klasse 6, Waterworks Speedster 2, SA Volantis Integrated 16g flueline

Gavekort på 1.000 kr. til Aarhus Fishing Gear

Værdi 8.500 kr.

3. Ultimativt spinnesæt

Shimano Twinpower XD - C3000 HG, Savage Gear Salmonoid 10’ 10-30gr., Morethan 12 Braid 0,18, og 10 blandede Grizzly Blink

Værdi 6.000 kr. - Sponsoreret af Lystfisk.dk

4. Geoff Anderson Tsuba 3 + Thermal3 overalls

Værdi 5.400 kr. - Sponsoreret af Geoff Anderson

5. Fluesæt TFO Axiom II X + TFO NXT hjul - #6
Værdi. 3.800 kr. - Sponsoreret af The Fly Company flyco.dk

6. Fisknat fiskenet i carbon med stor netpose/gummi.

Værdi. 1.300 kr. Sponsoreret af Anderson Pontoon

Ekstra lodtrækningspræmier

Vi lod trækker følgende præmier på deltagerbevis. Vindere i hoved-konkurrencen + juniorkonkurrencen, deltager ikke i lodtrækningen.

3 x gavekort af 1.000 kr. til Nordic Anglers - Sponsoreret af Nordic Anglers

3 x medlemskaber til Lystfiskerforeningen AROS

For at vinde lodtrækningspræmier SKAL man være tilstede under lodtrækningen ved Nappedam. Der bliver trukket på e-mail/navn på deltagerbevis.

Juniorer - u. 18

Ekstra præmie til største havørred fanget af junior (u. 18)

2.500 kr. i gavekort - Sponsoreret af Aarhus Fishing Gear

1 stk. medlemskaber til Lystfiskerforeningen AROS

Stor tak til alle sponsorer <3

Aarhus Fishing Gear

Lystfisk.dk i Randers

Nordic Anglers

Geoff Anderson

The Fly Company

Anderson Pontoon

Konkurrenceregler

Vigtigt! For at undgå tvivl omkring fangst, samt at sikre en fair konkurrence, kræver vi, at man fotograferer sin fangst straks efter, at den er fanget. Billedet skal vise fisken samt kystlinjen i baggrunden. Billedet bliver ikke brugt til andet formål, videregivet eller delt med andre end konkurrence afholder. For at din fangst kan deltage i konkurrencen, skal det originale billede kunne sendes digitalt og fremvises ved indvejning, efter konkurrence holders ønske.

• Du kan kun deltage, hvis du købt deltagerbevis inden konkurrence start, samt har et gyldigt statsfisketegn.
  • Der må kun fiskes med én stang pr. deltager.
  • Der må kun aktivt kastefiskes - dvs. ikke mede-, dørge- eller trollingfiskeri etc.
  • Der må gerne fiskes fra båd, kajak, flydering eller ponton - dog skal det være aktivt fiskeri.
  • Der må fiskes fra Randers Fjord (Udbyhøj nord) til og med Kysing Næs.
  • Alle gængse regler omkring havørredfiskeri skal overholdes (Fredningsbælter, mindstemål mv.).
  • Kun fangster af havørred og med en minimum længde på 45 cm kan deltage i konkurrencen.
  • Den tungeste havørred vinder konkurrencen. Ved to havørreder med samme vægt, vinder havørreden med bedste kondition, dvs. den korteste.
  • Kun én tilmeldt havørred pr. deltager. Der kan udskiftes løbende, hvis man fanger en tungere havørred.
  • Lystfiskerforeningen AROS forholder sig retten til at udelukke deltagere, hvis vi finder det nødvendigt.
  • Alle havørreder der indvejes, skal være fanget mellem fredag kl. 00.00 og søndag kl. 15.00. Er fisken ikke frisk, bliver den afvist.
  • Juniorer (u. 18) er også med i hoved konkurrencen.
  • Et deltagerbevis kan ikke refunderes.