Juniortur til Harlev P & T

AROS Ungdom & Fiskeekspressen

Harlev Put and Take, fiskeri for hele familien

23/8 fra 10-13

AROS Ungdom og Fiskeekspressen inviterer på fiskeri i Harlev Put and Take søndag d.23/8 fra klokken 10-13. Få tre timers fiskeri for kun 100,-kr. Vi står klar til at råde og vejlede såvel nye som øvede fiskere i det spændende fiskeri efter søernes stærke regnbueørreder. Tag formiddagskaffen og familien med og få nogle hyggelige timer og måske aftensmaden med hjem. Tilmelding senest fredag d.21/8 Tilmelding på mail til Peter Martinussen peter_martinussen@hotmail.com eller Orla Jegstrup på telefon 40 57 19 72

Tilbage til arrangementer

Klubaftener

Klubaftner/Fluebinding hver tirsdag på Gasværket, vi starter op den 20 oktober og kører hele vinterhalvåret frem til tirsdag den 27 april 2021. Vores klubaftener er din mulighed for at mødes med andre medlemmer af AROS, til en hyggelig lystfiskersnak eller deltage i nogle af de forskellige aktiviteter der afholdes på disse klubaftener.

Typiske aktiviteter er:

• Fluebinding
  • Foredrag
  • Kasteinstruktion

Bemærk, at der er visse tirsdage, hvor der ikke er klubaften - bl.a. fordi vi ikke råder over lokalet alle tirsdage. Det er derfor en god ide altid at holde sig opdateret via oversigten.

Klubaftener foregår på Gasværket, Byleddet 2, 8220 Brabrand