Jollekursus

14. marts 2020 kl. 10:00

Lørdag den 14. marts Kl. 10.00 afholdes foreningens jollekursus i foreningens depot på Skibbyvej mellem husnumrene 43 og 45. Alle er velkomne til at deltage uanset alder, men foreningen udsteder kun en "jolletilladelse" til medlemmer over 18 år, og har man denne tilladelse giver det ret til at benytte vore kystjoller der er placeret tæt på Studstrupværket. Vi gennemgår vort materiel og hvordan det virker, ligesom vi snakker lidt om de mest almindelige regler når man sejler på havet, og lidt om hvordan man bedst klarer sig i tilfælde af dårligt vejr. Kurset varer ca. 3 timer, og sørg for varmt tøj, da depotet er uopvarmet. Der skal ikke tilmeldes, man møder bare op på depotet.

Tilbage til arrangementer

Klubaftener

Hver tirsdag kl. 19-21 fra midt i oktober og frem til juni holder klubaften. Vores klubaftener er din mulighed for at mødes med andre medlemmer af AROS, til en hyggelig lystfiskersnak eller deltage i nogle af de forskellige aktiviteter der afholdes på disse klubaftener.

Typiske aktiviteter er:

• Fluebinding
  • Foredrag
  • Kasteinstruktion

Bemærk, at der er visse tirsdage, hvor der ikke er klubaften - bl.a. fordi vi ikke råder over lokalet alle tirsdage. Det er derfor en god ide altid at holde sig opdateret via oversigten.

Klubaftener foregår på Gasværket, Byleddet 2, 8220 Brabrand