Skjern Å dag

20. juni 2020 kl. 09:00

Pga. Corona situationen har vi udskudt laksepremieren, så det passer med 2. kvote af storfisk.

Traditionen tro mødes vi første lørdag efter premieren, hvor AROS inviterer til sæsonstart. Vi mødes i Langagerhytten kl. 9.00, hvor vi drikker morgenkaffe sammen. AROS vil være vært for et rundstykke og en opkvikker til ganen og maven. Men medbring selv den nødvendige mængde kaffe.

Herefter skal der fiskes. – Efter nogle timers fiskeri – tidspunktet aftales på dagen – spiser vi vores medbragte madpakker sammen - til akkompagnement af de forhåbentlig mange spændende beretninger fra formiddagens fiskeri. Kaffe, vand og øl og madpakke, medbringes selv.
Ps: Vær opmærksom på særlige regler for fiskeri i Skjern å. Se sammenslutningens hjemmeside www.skjernaasam.dk under afsnittet fiskeriet.
Husk også at købe det særlige laksekontingent (150 kr.)

På gensyn ved åen den 20. juni. Langagerhytten, Skjernvej 133, 6933 Kibæk

Lystfiskerforeningen AROS